Η αγάπη πλέον γίνεται πιο προσβάσιμη με την Kellogg’s

0
6306

 

Πολλά είναι τα παραδείγματα συσκευασιών που κάνουν ευκολότερη τη ζωή των ανθρώπων, εντάσσοντας εύχρηστες καινοτομίες για να αυξήσουν κατακόρυφα την αξία που προσφέρουν στον πελάτη. Χαρακτηριστικό σημείο αναφοράς αποτελεί η φαρμακοβιομηχανία, η οποία συνεχώς εντάσσει και αναπτύσσει νέες τεχνολογίες στις συσκευασίες τις, όπως NFC, LED Lights, οθονών και ηχείων, ώστε να εξασφαλίσει πως άτομα με ειδικές ανάγκες θα αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την ιδιαίτερη κατάσταση που βιώνουν. Αντιστοίχως, άτομα με προβλήματα όρασης, μέσω αποτύπωσης μηνυμάτων σε μορφή Braille, μπορούν να διαβάσουν εύκολα πληροφορίες σημαντικές για την λήψη της φαρμακευτικής τους αγωγής.

Δυστυχώς όμως, παρόμοιες ενέργειες, που μεριμνούν για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, παραμένουν σπάνιες εκτός του χώρου της φαρμακοβιομηχανίας. Ειδικά δε για την γλώσσα Braille, που θα μπορούσε να προσφέρει άμεσα και εύκολα βοήθεια σε μια μεγάλη μερίδα πληθυσμού στην καθημερινότητά του.

Μια πρωτοπόρα για τον κλάδο των τροφίμων κίνηση φαίνεται να πραγματοποιεί η Kellogg’s, που μέσω μιας συγκινητικής καμπάνιας στην αγορά των ΗΠΑ προσπαθεί να μας θυμίσει πως “η αγάπη πρέπει να γίνει πιο προσβάσιμη”. Συγκεκριμένα, προσφέρει δωρεάν αυτοκόλλητα σε σχήμα καρδιάς και με τυπωμένα μηνύματα Braille, που μπορούν να τοποθετηθούν στο προϊόν “Rice Krispies Treats” της εταιρίας. Ταυτόχρονα, έχει αναπτύξει και διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο Lunch Box, με ενσωματωμένη συσκευή ηχογράφησης. Ο γονέας μπορεί να ηχογραφήσει έτσι το δικό του μήνυμα, αφήνοντας το παιδί του να το ακούσει όσες φορές το χρειάζεται για να του φτιάξει λίγο παραπάνω τη μέρα.

Συγκεκριμένα, τα παραπάνω μπορούν να ληφθούν δωρεάν, παραγγέλνοντάς τα Online μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρίας. Οι γονείς παραλαμβάνουν ένα φύλλο, που περιέχει 8 αυτοκόλλητα με διάφορα θετικά μηνύματα, όπως “Είσαι ο καλύτερος” ή “Καλή τύχη”. Το Lunch box, παράλληλα, ηχογραφεί και κρατάει στη μνήμη του ένα μήνυμα διάρκειας έως και 10 δευτερολέπτων, με δυνατότητες επανηχογράφησης μέχρι και για 1000 φορές.

Είναι γνωστό πως ο ιδρυτής της πασίγνωστης βιομηχανίας δημητριακών, K. Kellogg, βιώνει τα τελευταία χρόνια της ζωής του προβλήματα όρασης. Σε μια προσπάθεια να τιμήσουν τον ιδιοκτήτη τους, η εταιρία αποσκοπεί εδώ και καιρό στο να βοηθήσει άτομα με ειδικές ανάγκες, ιδιαίτερα εργαζομένους της. Η καμπάνια αυτή, που εμπνεύστηκε από πολλά αιτήματα καταναλωτών στην Αυστραλία, και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Αμερικάνικη Ομοσπονδία Τυφλών, μας δείχνει για μια ακόμη φορά την δύναμη που έχουν οι εταιρίες να επηρεάζουν θετικά τις ζωές των ανθρώπων. Μπορεί, όπως και η ίδια η Kellogg’s αναφέρει, να κοστίζει ιδιαίτερα στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις, αλλά τέτοιες κινήσεις, που μπορούν να φέρουν χαμόγελα σε άτομα που το έχουν ανάγκη, αξίζουν κάθε πιθανό κόστος.