Συσκευασία: Πρωταγωνίστρια των ημερών

0
5531

 

Μέσα στην κρίση πανικού και την υπερβολή, άμα τη εμφανίσει, του πρώτου κρούσματος κοροναϊόυ στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, οι Έλληνες προμηθεύτηκαν από τα Supermarket, μεγάλες ποσότητες τροφίμων αλλά και υγρών καθαριστικών και απολυμαντικών.

Στην κατηγορία τροφίμων πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν:

  • Αλεύρι αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9%
  • Ζυμαρικά με αύξηση 140,1%
  • Όσπρια 136,4%
  • Γάλα Εβαπορέ 90,7%

 

Στην κατηγορία μη τροφίμων:

  • Υγρά καθαριστικά – απολυμαντικά 721,0%
  • Μαντηλάκια Αντιβακτηριδιακά 709,3%
  • Αντισηπτικά Υγρά 495,5%
  • Σαπούνια (Υγρά & Μπάρες) 204,0%
  • Χλωρίνη *5,%%

Με τα παραπάνω προϊόντα γέμισαν τα καρότσια των Supermarkets οι Έλληνες καταναλωτές.

Όλα τα προϊόντα, τα οποία αναφέρονται παραπάνω είναι τυποποιημένα και συσκευασμένα, ακόμα και με συσκευασίες του «καταραμένου» πλαστικού.