Μέτρα ασφαλείας, περιορισμοί, αποκλεισμοί, μάσκες, γάντια, αγκωνιές αντί για χειραψία και άλλα πολλά έγιναν μέρος της ζωής μας.
Αργά ή γρήγορα θα συνηθίσουμε και κάποια πράγματα τα οποία θεωρούσαμε δεδομένα θα αλλάξουν.
Η κρίση αυτή είναι ευκαιρία ώστε να βελτιώσουμε κάποιες στρεβλώσεις, να δημιουργήσουμε νέες οπτικές γωνίες. Πολλοί κλάδοι έχουν κτυπηθεί από την κρίση άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο
Ένας από τους κλάδους ο οποίος έχει πληγεί ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο είναι οι εκδηλώσεις, είτε αυτές είναι εκθέσεις εμπορικές καλλιτεχνικές, συνέδρια ή εκδηλώσεις ψυχαγωγίας.
Τώρα όσον αφορά τις εμπορικές εκθέσεις, πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξουν κάποια πράγματα τα οποία έχουν παγιωθεί, ειδικά στη χώρα μας.
Η κριτική και οι προτάσεις, μου επιτρέπονται λόγω της μακροχρόνιας ενασχόλησης και εμπειρίας, (σε περισσότερες από 1000 εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό), ως διοργανωτής εκθέσεων, ως συμμετέχων σε εκθέσεις και ως επισκέπτης.
Κάποιες από τις προτάσεις για αρχή:
- Οι εμπορικές εκθέσεις πρέπει να γίνονται τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες
- Να καθιερωθούν τα προκαθορισμένα ραντεβού
- Όχι εξοντωτικά ωράρια
- Μεγαλύτεροι διάδρομοι
- Νέος σχεδιασμός περιπτέρων
- Εφαρμογή νέων και έξυπνων τεχνολογιών
- Η έκθεση να είναι καινοτομία και όχι επανάληψη
- Ποιοτικοί επισκέπτες, όχι ποσοτικοί