Συνεχίζοντας την επιτυχημένη συνεργασία με την πολυεθνική εταιρεία BASF, το ελληνικό design agency, asterias ολοκλήρωσε με επιτυχία το project σχεδιασμού προϊοντικής ταυτότητας της νέας σειράς συμπληρωμάτων διατροφής της Newtrition.
Η ομάδα της asterias κλήθηκε σε workshop διάρκειας 1 εβδομάδας, τον προηγούμενο Οκτώβριο στο Όσλο της Νορβηγίας όπου πραγματοποιήθηκε ο σχεδιασμός στρατηγικής, ονοματολογίας και design για τις συσκευασίες των νέων αυτών premium συμπληρωμάτων διατροφής. Η αισθητική κατεύθυνση που δόθηκε ήταν ξεκάθαρη, λιτή και σύγχρονη. Συμπληρωματικά, αν και το μπουκάλι για τις δοκιμές των ετικετών παράγεται στις ΗΠΑ, η asterias creative design κάνοντας χρήση του 3D μοντέλου, σχεδίασε και εκτύπωσε στους 3D εκτυπωτές της, δείγματα του μπουκαλιού, για την εφαρμογή των προτεινόμενων ετικετών και για τη φωτογράφιση των προτάσεών της.
Το νικητήριο design απαντούσε εύστοχα στο brief. Η αφαιρετική και φιλική απεικόνιση του εγκεφάλου στο BRAINO³, η συνδυαστική και ευδιάθετη απόδοση της καρδιάς για το CARDIO³ και των συνδέσμων των οστών για το BONESD³ και η πιο καλαίσθητη παρουσίαση του εντέρου για το DIGEST2FL, σε συνδυασμό με την κατάλληλη τυπογραφία για το κάθε brand, ήταν το αποτέλεσμα που κέρδισε τις εντυπώσεις και αποτέλεσε την ολοκληρωμένη εικόνα των νέων αυτών προϊόντων.
Η asterias creative design, εξακολουθεί να εξάγει ελληνικό design και να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Branding & Packaging σε εγχώριους και πολυεθνικούς πελάτες, με εμπειρία, δημιουργικότητα και καινοτομία, πάντα με ασφάλεια στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας.