Η κότα έκανε το αυγό… και το αυγό κάνει εντύπωση σε ένα packaging ιδιαίτερο, με unexpected αισθητική προσέγγιση, με design και storytelling που ξεχωρίζει και μετατρέπει την κατανάλωση ενός commodity προϊόντος σε μια εμπειρία απόλυτα διακριτή και διαφορετική από ό,τι είχαμε έως τώρα συνηθίσει!!
Ένα packaging ξεχωριστό, όπως ακριβώς είναι και η φάρμα όπου επωάζεται η γεύση. Χρήση ισχυρών οπτικών στοιχείων, έντονης χρωματικής παλέτας και ιδιαίτερου τυπογραφικού σχεδιασμού. Οι κατηγορίες των αυγών αποτελούν το έναυσμα για τη δημιουργία τριών πρωταγωνιστριών που «κλέβουν» τις εντυπώσεις με… μάξιμαλ διάθεση και ιδιαίτερες συνήθειες. Κάθε μία δημιουργεί το δικό της περιβάλλον και όλες μαζί εναρμονίζονται σε μία φάρμα, όπου ο Αρχηγός Αλέκτωρ συντονίζει τη ζωή και την καθημερινότητα. Η Λοχαγός Μάχη επαναστατεί φέρνοντάς μας τα Αυγά Ελευθέρας Βοσκής, η Μαντάμ Κοκό μας προσφέρει τα πιο εκλεκτά Βιολογικά Αυγά και η Δεσποινίς Νέλη διαλέγει για εμάς τα καλύτερα Αυγά Αχυρώνα.
Η ζωή γεννιέται μέσα από το ωόν, δηλαδή το αυγό. Το αρχετυπικό σύμβολο της γέννησης. Η ομορφιά και το φως. Έτσι γεννήθηκαν τα ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ που χάρισαν στην A.S. Advertising το Gold Award στα Pentawards και διακρίθηκαν με βραβεύσεις στα A’ Design Award, ADC Awards, Packaging Innovation Awards και Ermis Awards. Γιατί «το δημιουργικό μυαλό παίζει με το αντικείμενο που αγαπάει» (Carl Jung) και πάντα βρίσκει τρόπο να το καταστήσει ξεχωριστό… Το σωστό branding, άλλωστε, οφείλει να είναι τόσο μοναδικό όσο ένα φρέσκο αυγό!