drupa 2024: η ιδανικότερη πλατφόρμα δικτύωσης πλησιάζει!

0
921

Σε κάτι περισσότερο από 60 ημέρες, το μεγαλύτερο και σημαντικότερο εκθεσιακό γεγονός της χρονιάς για τη βιομηχανία των εκτυπώσεων θα ανοίξει τις πύλες του στο παγκόσμιο κοινό από τις 28 Μαΐου μέχρι και τις 7 Ιουνίου στο Duesseldorf της Γερμανίας. Κατά τη διάρκεια των 11 ημερών, 1.427 εκθέτες από 50 χώρες θα παρουσιάσουν τεχνολογίες αιχμής, καινοτόμες λύσεις και μια τεράστια ποικιλία θεμάτων που επηρεάζουν άμεσα τη βιομηχανία των εκτυπώσεων στο παρόν αλλά και στο μέλλον. Την πολύτιμη τεχνογνωσία είναι βέβαιο ότι οι επαγγελματίες του κλάδου την αναζητούν, ενώ έμφαση φέτος έχει δοθεί στην Ψηφιοποίηση και τη Βιωσιμότητα.

Η βιομηχανία πρέπει να αντιδράσει

Ειδικοί αναλυτές κρίνουν ότι οι καιροί αυτοί χαρακτηρίζονται από μεγάλες κοινωνικές και εξαιρετικά γρήγορες τεχνολογικές αλλαγές, με ταυτόχρονα παγκόσμιες μεγάλες τάσεις και ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις οφείλουν να αντιδράσουν. «Όσοι δεν προβλέπουν τις σημαντικές εξελίξεις και δεν προσαρμοστούν ανάλογα σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα θέσουν σε κίνδυνο το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα και θα σπαταλήσουν ευκαιρίες για το μέλλον, αλλά και την βιωσιμότητα της ίδιας τους της επιχείρησης», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Η «σκακιέρα» των στρατηγικών αποφάσεων

Οι επαγγελματίες των εκτυπώσεων θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις κορυφαίες λύσεις προϊόντων και να πάρουν τις στρατηγικές τους αποφάσεις σε περίπου 140.000 τ.μ. με 18 εκθεσιακούς χώρους. Στην έκθεση drupa, οι 1.427 εκθέτες από περίπου 50 χώρες αναμένεται να παρουσιάσουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα των σύγχρονων παγκόσμιων τάσεων αλλά και των ιδιαίτερων μελλοντικών πλάνων που αφορούν την τεχνολογία εκτύπωσης. Ανάμεσα στους 1.427 εκθέτες, θα υπάρχουν παγκόσμιας εμβέλειας δυνατοί «παίχτες» της βιομηχανίας που θα δώσουν το βροντερό «παρών», περνώντας το μήνυμα ότι το μέλλον φαντάζει λαμπρό. Εταιρείες όπως οι Bobst, Canon, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, HP, Kodak, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Ricoh, Screen, Windmöller & Hölscher, Xeikon είναι κάποιες από αυτές. Μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα των εκθετών ηλεκτρονικά στη διεύθυνση www.drupa.com.

Βιωσιμότητα και Ψηφιοποίηση

Η βιωσιμότητα αναμφισβήτητα αποτελεί τα τελευταία χρόνια βασική μακροπρόθεσμη στρατηγική των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο και οι λόγοι είναι το αποτύπωμα άνθρακα αλλά και οι περιορισμένες –πλέον- πρώτες ύλες. Η έκθεση drupa θα εξηγήσει τα δεδομένα αυτά που θα οδηγήσουν σε πιο βιώσιμες λύσεις εκτύπωσης και παραγωγής συσκευασίας, έτσι ώστε να επιτευχθούν στόχοι κυκλικής οικονομίας. Η ψηφιοποίηση έχει αλλάξει δραστικά τις αναλογικές διαδικασίες, ενώ το «καυτό» θέμα της τεχνητής νοημοσύνης έχει διεισδύσει όλο και περισσότερο στη βιομηχανία των εκτυπώσεων.

«Πράσινη» ατζέντα

Πώς μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και πόρων κατά την παραγωγή; Πώς μπορεί να μειωθεί στο ελάχιστο η χρήση υλικού και μελάνης εκτύπωσης, πώς μπορούν να ανακυκλωθούν μελάνια όλων των ειδών και πώς μπορεί να επιτευχθεί το φινίρισμα με βιώσιμο τρόπο προς το περιβάλλον; Ερωτήματα όπως αυτά θα συζητηθούν στο “drupa Touchpoint Sustainability” σε έναν εκθεσιακό χώρο 400 τ.μ. Στο forum αυτό της drupa η βιομηχανία εκτύπωσης και χαρτιού θα ασχοληθεί με το πώς μπορεί να μπει σε έναν βιώσιμο μετασχηματισμό. Η λίστα των εταιρειών που θα συμμετάσχουν αποτελείται από «βαριά» ονόματα όπως η Koenig & Bauer, η Heidelberger Druckmaschinen, η Müller Martini μέχρι και άκρως εξειδικευμένες νεοφυείς επιχειρήσεις.

Επαναπροσδιορισμός της Συσκευασίας

Πώς μπορούν οι brands να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους χρησιμοποιώντας το design και την παραγωγή packaging; Το “touchpoint packaging” στο Hall 3 θα είναι ένα hot spot για θέματα σχετικά με το μέλλον της συσκευασίας. Σημαντικοί «παίκτες» του κλάδου, εκπρόσωποι εμπορίου και εκπαίδευσης, designers, προμηθευτές υλικών, επαγγελματίες εκτυπωτές και μεταποιητές – όλοι μαζί θα συναντηθούν στο “touchpoint packaging” στη drupa 2024. Με το μότο “Ready to redefine packaging?” θα παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες με ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες των καταναλωτών, στις τεχνολογικές εξελίξεις, στις συνθήκες του νομικού πλαισίου και ιδιαίτερα στη δυναμική της συσκευασίας στο marketing. Ανάμεσα στα ονόματα: 4evergreen, Actega, Adobe, Esko, Heidelberg, Henkel, HP, Huber Group, Hybrid Software Group, Koenig & Bauer, Landa, Leonhard Kurz, Linked2Brands, manroland Goss, Mayr-Melnhof, Mondi, Saueressig, STI, X-Rite και Zecher, συμμετέχουν συνολικά 20 ηγέτες του κλάδου.

Ψηφιοποίηση της Συσκευασίας – μια μεγάλη ευκαιρία στη drupa!

«Ο αυτοματισμός, η βιωσιμότητα και η διαχείριση του workflow συνεχίζει να ψηφιοποιείται ενώ παράλληλα η πρόσληψη και η διατήρηση ειδικευμένου προσωπικού είναι ολοένα και πιο δύσκολη για πολλές επιχειρήσεις παγκοσμίως», δηλώνει αναλυτής της Smithers. Οι εξελίξεις στη ψηφιοποίηση και την ψηφιακή εκτύπωση θα είναι το επίκεντρο των πολλών ανακοινώσεων φέτος στη drupa. Η ψηφιακή συσκευασία προσφέρει πολλές ευκαιρίες στους εμπορικούς εκτυπωτές που θέλουν να μετακινηθούν σε νέους τομείς, καθώς πολλές συμβατικές εφαρμογές εκτύπωσης συνεχίζουν να μειώνονται. Η ίδια δυναμική ενθαρρύνει περισσότερους προμηθευτές εξοπλισμού να προσφέρουν συστήματα ψηφιακής εκτύπωσης για ετικέτες, corrugated, χαρτοκιβώτια, εύκαμπτες συσκευασίες, άκαμπτα πλαστικά, γυάλινες και μεταλλικές συσκευασίες. «Στις εποχές μας, η ποιότητα, η αξιοπιστία και η παραγωγικότητα δεν αποτελούν πλέον ζητήματα για τις πρέσες inkjet και ηλεκτροφωτογραφίας στη συσκευασία. Στην έκθεση drupa 2024 θα υπάρχουν για παράδειγμα μηχανές inkjet sheetfed που θα προσφέρουν το ισοδύναμο του επεξεργασμένου έγχρωμου φύλλου σε ταχύτητες 11.000 φύλλων B1 ανά ώρα, ενώ οι πρέσες web προσφέρουν ταχύτητες άνω των 400m ανά λεπτό έως και 2,8 μέτρα πλάτος», αναφέρει χαρακτηριστικά. Επίσης, ο συνδυασμός ισχυρού software workflow είναι ζωτικής σημασίας για την προετοιμασία των αρχείων προς εκτύπωση αλλά και για την οργανωμένη διατήρηση του print queue. «Όλες αυτές οι εξελίξεις στη συσκευασία καθοδηγούνται τελικά από τις προσδοκίες του τελικού πελάτη αλλά και τις απαιτήσεις του», συμπληρώνει.

Η έκθεση drupa 2024 εστιάζει στις εξελίξεις

Καθώς αποτελεί το παγκόσμιο εκθεσιακό γεγονός από τις 28 Μαΐου μέχρι και τις 7 Ιουνίου στο Duesseldorf της Γερμανίας, όλοι οι εκθέτες θα χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα αυτή όχι μόνο για να επιδείξουν τα κορυφαία προϊόντα τους αλλά και να επικοινωνήσουν αυτά που σχεδιάζουν, αναμένοντας αντιδράσεις και προτάσεις από τους επαγγελματίες επισκέπτες. Και, συγκεκριμένα φέτος, οι εξελίξεις πάνω στη Βιωσιμότητα και τη Ψηφιοποίηση θα είναι κάτι που οι επαγγελματίες στις Γραφικές Τέχνες θα αναζητήσουν να ενημερωθούν και να αποκτήσουν πλούτο πληροφοριών από όλα τα “hot spots” της έκθεσης.