Έρευνα της Sitecore για τις αγορές των Χριστουγέννων στην Ελλάδα

0
4180
1289292201

 Η πανδημία επιτάσσει πιο προσεκτικές και επικεντρωμένες στην εμπειρία αγορές

 Η έρευνα αναδεικνύει ως κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών την ψυχική υγεία, την αυτοφροντίδα και την προτίμηση στις επιχειρήσεις από μειονότητες

Η Sitecore®, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, δημοσιεύει σήμερα την έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 που διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές παγκοσμίως σκοπεύουν να ανακάμψουν, να προβληματιστούν και να περάσουν τις γιορτές φέτος. Αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Η έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τις φετινές γιορτές και τις σκέψεις τους για τα δώρα, τις αγορές των γιορτών και τα έξοδα που σκοπεύουν να κάνουν. Τα δεδομένα που προκύπτουν προσφέρουν πολύτιμη πληροφόρηση για τους τομείς του λιανικού εμπορίου, των ταξιδιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλων, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν πιο ξεχωριστές εμπειρίες που θα ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Μεταξύ των κυριότερων ζητημάτων που ανέδειξε η έρευνα για την Ελλάδα είναι:

  • Αλλαγή προοπτικής:
    • Το 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους
    • Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή
    • Το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας
  • Τα καταστήματα δεν στηρίζουν αρκετά τις μικρές επιχειρήσεις από μειονότητες:
    • Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει
  • Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους:
    • Το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια
    • Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο
    • Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους
  • Η αυτοφροντίδα περιλαμβάνει πλέον τα δώρα στον εαυτό μας:
    • Το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία»
    • Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία
    • Το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος
  • Οι νέοι καταναλωτές επαναφέρουν τις δαπάνες τους:
    • Το 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία
    • Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι
    • Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες»

«Οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι και ενώ πολλοί είναι αισιόδοξοι ότι η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει πολύ σύντομα, ο κόσμος εξακολουθεί να είναι ανήσυχος,» δήλωσε η Paige O’Neill, Chief Marketing Officer της Sitecore. «Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να ανταπεξέλθουν και να προετοιμαστούν για αυτό που έπεται, είναι αισιόδοξοι ότι οι γιορτές για το 2021 θα είναι ένα φωτεινό σημείο, αν όχι καταλύτης, για ότι ακολουθεί. Είναι επίσης ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι όλοι οι  τύποι καταναλωτών θέλουν να υποστηρίξουν την τοπική τους κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων από μειονότητες. Η βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί με περισσότερες ευκαιρίες σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις.»

Επιπρόσθετα από την παρουσίαση της έρευνας Holiday Shopping Trends Report, η Sitecore ανακοινώνει επίσης σήμερα την επέκταση του διεθνούς δικτύου της στην Νότια Ευρώπη. Με την ενίσχυση της παρουσίας της και τη λειτουργία νέων γραφείο σε Παρίσι, Μιλάνο, Μαδρίτη και Αθήνα, η Sitecore μπορεί πλέον να βοηθήσει εταιρείες σε όλη τη Νότια Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο να προσφέρουν τις εμπειρίες που απαιτούν και αναμένουν οι πελάτες τους. Η κίνηση αυτή, που έρχεται μετά την τέταρτη εξαγορά της Sitecore μέσα στο έτος, συμπεριλαμβάνοντας τις Reflektion αυτό τον μήνα και Moosend τον Μάιο, αποδεικνύει την μεγαλύτερη δέσμευση της εταιρεία προς το χτίσιμο μιας ισχυρής σουίτας ψηφιακής εμπειρίας.

Σχετικά με την έρευνα Holiday Shopping Trends 2021

Η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, οι οποίοι απάντησαν σε μια έρευνα 10 λεπτών, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021. Οι συμμετέχοντες εντοπίστηκαν από ένα ενεργό διαδικτυακό πάνελ το οποίο τους ενθάρρυνε να συμμετέχουν προσφέροντας πόντους επιβράβευσης σε αντάλλαγμα. Τα δεδομένα των καταναλωτών σταθμίστηκαν ώστε να αντικατοπτρίζουν τον γενικό πληθυσμό (ηλικία / φύλο / χώρα). Στις απαντήσεις της έρευνας παρουσιάζονται το μέγεθος  αλλά και το επίπεδο ευθύνης των εταιρειών. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το sitecore.com.

629354064

Σχετικά με την Sitecore 

Η Sitecore προσφέρει μια πλατφόρμα ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας που δίνει τη δυνατότητα στις εξυπνότερες εταιρείες στον κόσμο να χτίσουν σχέσεις ζωής με τους πελάτες τους. Μια αναγνωρισμένη και κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της, η Sitecore είναι η μόνη εταιρεία που συγκεντρώνει δυνατότητες περιεχομένου, εμπορίου και δεδομένων σε μια συνδεδεμένη πλατφόρμα που προσφέρει εκατομμύρια ψηφιακές εμπειρίες καθημερινά. Κορυφαίες εταιρείες όπως οι American Express, ASOS, Kimberly-Clark, L’Oréal και Volvo Cars εμπιστεύονται την Sitecore για να προσφέρουν πιο ενδιαφέρουσες, προσωποποιημένες εμπειρίες για τους πελάτες τους. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το Sitecore.com.

 

Η Sitecore είναι σήμα κατατεθέν της Sitecore Corporation A/S στις ΗΠΑ και άλλες χώρες. Όλα τα άλλα εμπορικά ονόματα, ονόματα προϊόντων ή εμπορικά σήματα ανήκουν στους αντίστοιχους κατόχους τους.

 

 

Επικοινωνία

Αγγελική Κιοφίρη

Action Global Communications

angela.k@actionprgroup.com